Inflyttad till Stockholm

Då var jag på plats i Stockholm. Efter en lång tågresa och mycket släpandes på väskor nådde jag och Ola äntligen min nya lägenhet! Jag var nog som sagt trött för jag försökte gå in i grannhuset. Här är tre våningshus som ser precis likadana ut. Jag kom inte in med min nyckel och Kristin svarade inte i telefon. Jag ringde jourtelefonen och frågade varför nyckeln inte fungerade, varpå kvinnan i luren skulle skicka vaktmästaren. Då kom jag på att jag var i fel hus och fick ringa och ställa saker till rätta igen.

Efter lite uppackning somnade vi som klubbade sälar! Nästa dag hade en hel del uppgifter.

Här kommer lite bilder på mitt rum, som just nu är (som vanligt) stökigt

          
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0