Stockholms Modecenter i Järla

Dag nummer 2, fick jag möjligheten över lunchen att spatsera runt på egen hand på modecentret. Tillsammans med några av de andra Makeup Artisterna gick vi in på det stora centret där bara inbjudna är välkomna, det kändes viktigt. Lite VIP känsla. De andra tjejerna blev hungriga och ville sitta i solen, jag däremot ville insupa så mycket av denna atmosfär som centret gav så jag fortsatte mig in i byggnaden. Doften av nya kläder fint uppradade på sina galgar, inga REA-skyltar här inte. Här fick etablerade kläd- och smyckesdesigners möjligheten att visa upp sina kläder för inköpare. Överallt vimlade det av stiliga, "viktiga" människor, de flesta i medelåldern. Jag kände mig emellanåt lite malplacerad, men det var ändå spännande.


Snygga ringar ifrån La Bottega di Brunella



Orginella partyskor uppställda på podium



Prydligt upphängda kläder, en utav varje sort.



En utav de många gångarna i huset



Det blir mycket paljetter i höst och till våren, skulle kunna tänka mig vilken blåsa som helst



Kläder från Soya Concept


Skor som modellen Freja bar på visningen, finns på Zara



Jag och några av tjejerna som var med och sminkade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0