Kristianstadsdagarna och romantik

Nu har snart tre av veckans dagar gått, en vecka kvar till semestern, en månad kvar till Stockholm och två dagar kvar till helg.
I måndags gjorde jag inte så mycket utan fortsatte att bokföra lite, och plockade undan lite på mitt rum. Sedan stack jag till Ola och kollade på OC och gosade. Gick mycket på jobbet i måndags med, nästan 9000 steg. Sprang fram och tillbaka i källaren med tester som skulle göras. Ena rundan hängde Elisabet med och då gick det som det gick. Vagnåkning=)

Lek, vagn, avslappning

Sony Ericsson, ny byggnad

Igår hade jag en riktigt mysig och romantiskt kväll tillsammans med Ola. Först uträttade jag en miljon ärende och när jag var klar med det satte vi oss på Banken och avnjöt en god pubmiddag. Jag käkade Nacho Tallrik och Ola en maffig hamburgare. Efter detta gick vi en sväng och jag bjöd med Ola upp i en av karusellerna, det blir man aldrig för stor för. Risken fanns dock att maten skulle komma upp. Jag köpte sockervadd och Ola spelade på chokladlotteriet, tyvärr utan vinst.

Sockervadd, Kristianstadsdagarna, Kristianstaddagarna, Kristianstad, Axels Tivoli


Vid Domus parkeringen i kanalen fanns det en aktivet som heter Funball. Det såg riktigt roligt ut, skulle vilja prova men det blir nog inget av det.

Funball, gå på vatten, bubbla, Kristianstadsdagarna



Ikväll blir det Tomas Ledin och Bra Vibrationer  tillsammans med Mamma, Lena och Emelie. Ska bli mysigt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0