På gång igen

Sådär ja, nu ska jag försöka att komma igång med bloggandet igen. Nu med en ny adress, då "Lundalivet" inte längre går att skriva om. I sommar blev allt en nystart, det blir ny stad, ny utbildning, ny lägenhet och nytt företag (Passion For Makeup).

Idag började jag så smått med bokföringen på mitt företag, Passion for Makeup. Allt känns väldigt nytt och spännande och jag gör allt för att plocka fram gamla kunskaper och läser broschyrer från Skatteverket. Eftersom idag har varit en väldigt regnig dag har jag mest suttit vid datorn, joggingrundan uteblev tyvärr. En hel dag vid datorn har dock gjort mig lite mindre stressad, räkningarna är betalade, bokföring upprättad, mail skickade, hemsida uppdaterad, blogg upprättad, och tro mig, det finns väldigt mycket mer att göra.

Nu ska jag gå och sova, för att orka med en ny arbetsvecka. Har en del att göra denna veckan när många har gått på semester, trist dock att vädret ska vara regnig hela veckan. Spelar dock inte mig så stor roll, blir lättare att jobba.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0