Tomas Ledin

Tomas, Tomas, vad är väl en sommar utan Tomas Ledin. Så är det nog många som tänker, speciellt när sommaren är så kort, och det mesta regnar bort. Jag var först lite tveksam till konserten eftersom jag inte trodde jag kunde några utav hans låtar, plus att det hade utlovats regn.

Men när jag sökte på honom på Spotify, som för övrigt är en skänk från ovan, så insåg jag att jag nog kunde nästan alla de populära låtarna och tycker dem är bra. Som " Du ska veta att jag saknar dig" " Vi är på gång", " Allt för att göra mig lycklig" och "Helt galen". Tror inte riktigt att låtarna heter såhär men ni förstår vilka jag menar. Mysigt och trevligt iallafall. Satt i gröngräset tillsammans med Mamma, Emelie och Emelies mamma Lena.

Idag sitter jag på jobbet och håller nästan på att somna, har lite paus och passar på att skriva några rader. Eftersom "No Media Sharing" är tillåtet på våra datorer på jobbet så kan jag itne lägga upp några bilder. Lägger upp några ikväll.

Ikväll händer inget speciellt, laddar inför fredagskvällen på stan istället=)


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ha, jag såg att du sjöng med! Du kunde visst låtarna, dom har du fått med dig från då du var liten. Hos oss har det väl alltid "sjungits" i bilen och hemma!

2009-07-10 @ 00:04:25
Postat av: Dila

Tomas Ledin är bra! Hon brukar vänta på bussen, är en favorit! :D

2009-07-15 @ 20:01:59
URL: http://dilas.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA FFS!:P

2009-07-24 @ 17:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0