@ work

Daily rutine:
05:00-05:01 Vakna och gå upp
05:01-05:15 Fixa hår och smink
05:15-05:20 Klä mig
05:20-05:25 Släng i sig en macka
05:25-05:43 Ta sig till bussen
05:43-06:50 Sitta på bussen
07:00 Börja jobba

Det går om man vill helt enkelt. Jag har börjat morgonen med att käka lite frukost på jobbet, kolla mail och planera upp veckan. Ute är det redan sol och varmt, jag som hade hoppats på regn. Tydligen regnar det bara på östra sidan i Skåne.

Lasse, fotografen, är klar med annonserna till vårt event den 25-26/7, Modell för en dag. Det ska bli riktigt roligt att komma igång med lite jobb. Blir troligtvis en photoshoot med Therese Norberg den 24e också med en annan fotograf.

Ikväll blir det till att fortsätta redigera blogg utseendet, samt att bokföra. Ola har ju sin egen tid på måndagar, I wish him luck som vanligt. Men imorgon får jag träffa honom igen. Om vädret tillåter ska då jag, Ola, Emelie, Jakob, Josefin och Victor till Handelsbaren och äta sushi=) Mums. Tro det eller ej, men jag har börjat tröttna lite på sushi, det är grymt gott, men smakar ofta likadant.

Dags att jobba lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0