Äventyrsbad

Nu sitter jag uppkrupen i soffan och tittar på en gammal film. A fish called Wanda med John Cleese.
I morse var jag såklart väldigt trött efter att inte kunnat somna, men med lite kaffe så var jag pigg igen.
Duggan som vi hade idag gick tyvärr inte bra, gjorde ett litet misstag.

Vad händer ikväll då, ingen som vet. Själv är jag rätt seg och vill helst inte flytta mig ur soffan. Kanske ska jag baka något gott? Fast bakade ju igår.



Anyway...vi var ju 8 pers som åkte på kryssning förra helgen. Bandit Boat 8. Det var grymt roligt! Vi ska åka på det i vår igen. Det var jag, Malin, Lisa, Fredrik, Eric och Andreas som åkte. Samt två killar ifrån ERO, Christian och Robert. Kvällen började dock inte så bra eftersom vi åkte till fel hamn och det tog en timme innan vi kom till terminalen. Bara att börja dricka den medhavda alkoholen. Vi satt som ett gäng 16åringar och smygdrack i ett hörn. Väl ombord gick vi raka vägen till taxfreeshoppen för att njuta av den livsdrycken innehållande alkohol. Vi tjejer köpte vin, sangria, boltz blå, koskenkorva, cider och gin. Sen började ett 24 timmars långt maraton i fest, dans, drickande. Maten bestod tyvärr bara av chips. Men men=)

Överallt kryllade det av snygga rockkillar, med slitna jeans och muskulösa överkroppar. De såg lite farliga ut, men lite spänning i vardagen har ingen dött av. Min första kryssning och den var riktigt lyckad!


bandit boat, kryssning

bandit boat, kryssning

bandit boat, kryssning


Nu blir det pub Mequa!

Hörs senare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0