Min nya "familj"

Det var ju kul att blogga lite igen. Eftersom jag inte är ett dugg trött tänkte jag köra en kort presentation av några av personerna som jag bor ihop med.



Först och främst har vi ju såklart Malin och Fredrik. Anledningen till att jag bor här på Wibban. Min närmsta grannar, bor rakt över mig. Malin, en pigg och härlig tjej som håller ordning och reda på oss alla. Fredrik, killen med privat väckarklocka på morgonen (mig och Malin) och som alltid ställer upp när man behöver hjälp.



Till vänster om mig bor Richard, snällare personer får man leta efter. Han försöker fortfarande övertyga mig om att skaffa en wibbanhund. En kille att lita på, förutom när det kommer till att poppa popcorn.
(Bilden är tyvärr inte tagen i Södertälje=))



Till vänster om Richard bor Nour. Hon är överallt och ingenstans! Hon älskar att baka. Så det gör vi väldigt ofta, till killarnas stora förtjusning.



Mitt över Richard och Nour bor Christopher. Ständigt på språng. Är det inte F1 på TV så är det pingistävling, eller så sitter han i skolan till kl 5 på morgonen. När man väl träffar honom är han alltid glad och trevligt. Gör wibbans godaste kaffe.



En trappa upp bor Eric. En av de skönaste killarna jag träffat, det är han som står fotbollstittandet.


På våning tre bor även de här gänget. Två glada turkiska tjejer, Fatosh och Gizam. Precis ovanför mig bor Henke som bakar de godaste kladdkakorna. Mittöver honom bor Andreas, den tredje personen här i huset som är från Varberg. Mycket trevliga människor det där. Härlig dialekt har de också.



Nedanför på våning 1 bor Nadja. Mysig och trevlig tjej som alltid har ett leende på läpparna.




Det finns fler i huset. Men det är dessa jag umgås med mest och som gör att Wibban är värt att bo på!
Som ni ser så bor jag med massa snygga killar, ja tjejer för den delen också. Ni där hemma i Skåne får komma upp och hälsa på. Här är gott om plats!

Haha, nu ska jag sova. tror jag=)







Kommentarer
Postat av: Nova

hahaha söt du är Schack!

2009-11-20 @ 01:15:29
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/
Postat av: Nadja

va söt du är, vi är glada att du kommit till vår lilla wibbanfamilj ska du veta:)

2009-11-22 @ 01:36:33
URL: http://armistice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0