12 st Sex AND the City avsnitt senare

Vilken slapp dag det har varit idag, men mysig. Inledde dagen tillsammans med Richard, vi tittade på filmen My Sisters Keeper. Lipsill som jag är fällde jag några tårar. Sedan kom min solstråle Jenny och knackade på min dörr. I sin hand hade hon hela Sex and the city boxen. Det var kärlek vid första ögonkastet! Vi bakade en hel plåt kärleksmums och kröp sedan ner i soffan. Perfekt sett att spendera sin lördag.


Nu ikväll har jag lyssnat på musik och rensat lite i mina skåp. Nere hos Mattias dunkar musiken och jag hör glada partyröster. Är inte alls festsugen, tycker det är skönt att bara vara själv ibland faktiskt. Imorgon blir det lite gardrobsrensning, sälja lite skit på tradera. Ut med det gamla och in med det nya! Riktigt shopping sugen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ska nog lägga upp mina skor på tradera idag. Går det att frakta dom i nåt slags paket ifall det är nån som vill ha dom och inte bor i Stcokholm? Jag är så dålig på sånt där, har aldrig skickat nåt stort typ haha :P

2010-01-17 @ 10:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0