Äntligen!

Äntligen har jag tagit tag i min CADritning. Inte mkt som var rätt där, eller vad ska man säga. Inställningarna jag hade gjorde att allt blev fel, fastän jag trodde det blev rätt. Och därför kunde ingen annan än jag öppna ritningarna. Jag hatar Windows Vista och Windows Vista hatar mig. Så när jag kommer tillbaka till Södertälje hoppas jag att någon kan hjälpa mig att fixa Windows 7 på min dator. Någon som är sugen??

Mission accomplished! Nu ska jag ta tag i mitt företag och se till att fixa kassaregister, momsredovisning och allt sånt jobbigt. Hoppas att jag kan få lite jobb och så nu i vår. Om jag hinner, för nu ska jag läsa två st 7.5 poängskurser över hela våren. Så jag kommer läsa 150% istället för 100%. Överambitiöst? Kanske, men ibland är det skönt att kunna gräva ner sig i studier och slippa allt annat.

Imorgon ska jag köpa nya skor. Om jag hittar några=) Vad är modernt i vår?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag har Windows 7 och det funkar skitbra. Jag kan hjälpa dig att fixa det, är inte så svårt.



Hoppas att du fixade CAD-ritningen, ursäkta att det inte gick att höra vad jag i tfn. Det var lite livat där jag var just då. var upp i Sthlm och på Studentpalatset för att hjälpa Jenny.



Verkar lite ambitiöst att läsa två extra kurser men du kommer säkert att klara det. Av ren nyfikenhet,vad ska du läsa för något?



Ha det bra och kram! :)

2010-01-10 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0