Är det lördag eller söndag

Det jobbiga med att vara ledig är att det är så svårt att hålla isär dagarna. Jag stod precis och tittade ut på din vita, glittriga snön, i säkert 5 minuter och bara funderade vilken dag det egentligen var, och ifall det spelade någon roll. Svaren blev lördag, och nej. Inget planerat, inget planerat på en hel vecka. Alla bara jobbar eller går i skolan, funderar på att åka tillbaka till Södertälje tidigare. Kan lika gärna slå ihjäl tiden där som att göra det här hemma i Åhus.

Ska snart ut och gå en sväng, ta lite fina vinterbilder kanske. Ikväll laddar jag för film och ostbågar. Vad som hände med min träning vet jag inte riktigt. Har en tendens att tappa lusten ibland, plus att min näsa fortfarande rinner.

Nu blir det mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0