Avkoppling


I ett hav av tidningar

Jag älskar tidningar. De ger inspiration i den tråkiga vardagen. Vad är bättre än att tända lite ljus, värme en kopp choklad och bläddra igenom en tidning. En salig blandning av tidningar ligger jag inne med också. Läser det mesta, Elle och Cosmopolitan är min favorit tjej-/modetidningar, men Solo och Glamour fungerar också. Jag gillar även att läsa träningstidningar som iForm och Fitness Magazine. Ibland köper jag foto-/designtidningar som Kamera och Bild samt Foto. I like! Tycker det är värt pengarna.

Shit vad blek jag är! Ingen solbränna, dessutom en blixt som slår i ansiktet. Hade det varit för några år sedan hade jag rusat till solariet för att bättre på färgen. Men med åren har jag blivit förståndigare, solarier är inget annat än farligt och dessutom är det svårt att få en fin solbränna. Istället brukar jag använda mig av kastanjevatten.

Kastanjevatten

Att tänka på vid användning av kastanjevatten:
1. Duscha, så att du är helt ren
2. Använd plasthandskar, annars kan det lätt se skitigt ut på fingertopparna då det går igenom bomullen
3. Använd bomullspads och häll på kastanjevattnet
4. Dra över huden, snabbt och lätt. Använd en spegel och akta så det inte blir några linjer.
5. Det räcker med en gång i ansiktet och på kroppen, kanske två på kvällen.
6. Använd INTE lotion uppe på sedan, det löser upp och blir kladdigt.
7. Färgen kommer sitta tills nästa gång du duschar!

Perfekt och ett naturligt resultat för både tjejer och killar!


Kommentarer
Postat av: Linda

håller verkligen med dig :) det är så mysigt att köpa en tidning och mysa ner sig i soffan och sitta och bläddra och upptäcka superfina kläder :)

2010-01-17 @ 22:39:55
URL: http://lindaay.blogg.se/
Postat av: Markus

Hehe ja, vi är nog inte helt normala (A)



Thanks... har återställt den o nu verkar den funka :S

2010-01-17 @ 22:45:35
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack :D Ja, second hand är så himla kul! Och man kan hitta så många bra fynd som är billigt :) brukar också va på röda korset, dom har superbra second hand!

2010-01-17 @ 22:55:18
URL: http://lindaay.blogg.se/
Postat av: Madeleine

sv: Tack så jätte mycket för din kommentar! Kul att du gillade vad du såg :)

Take care!

2010-01-17 @ 23:16:51
URL: http://yousayrockisayroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0