Dagens Photoshop: Ett montage

Det här börjar ju bli riktigt kul =)


Det här är delarna av bilderna, urklippta och fina.


Dagens montage och min nya bakgrundsbild på datorn. Någon som har något cool idé?


Imorgon ska jag träffa Emma, på tisdag ska jag träffa Emilia lite sen ska jag nog träffa Gerardo, och på onsdag blir det skridskor med Pernilla. Började nästan ett tag tro att jag skulle spendera denna veckan i min ensamhet på grund av att alla pluggar och jobbar, men jag hade lite kompisar som ville ta sig tid visade det sig, såklart=)


Nu ska jag dock gå och lägga mig. Godnatt världen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin bild du gjort!

Vi syns om en vecka :)

2010-01-11 @ 17:33:45
URL: http://elinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0