Resa

Jag vill resa bort någonstans. Till ett varmt land. Bli lite solbränd. Njuta av god mat. Spendera lite pengar på billig shopping. Skulle kunna tänka mig Egypten faktiskt.



Är det någon som varit i Egypten och kan berätta vart man ska åka?



(Bilder tagna från Apollos hemsida) Egypten verkar vara ett coolt land. Inte så jätte många flygtimmar bort heller. Som många av er vet skulle jag varit i Vietnam nu med Ola. Tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig. Gjorde ont i mig den dagen då jag visste att flygplanet lyfte från Köpenhamns flygplats, utan oss. Kanske var det bra att vi inte åkte, kanske inte.

Vad ska jag göra idag då? Återigen måste jag ta tag i lite saker. Men jag har verkligen ingen motivation till något! Hur finner man gnistan i allt man gör? Det snackas ju mycket om att motivation får man genom uppskattning och att man känner att man gör något meningsfullt.


Ja vi får se vad jag hittar på idag. Har ju precis gått upp, nästan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0