Sista jobbdagen

Nu står jag på jobbet igen, för sista dagen denna omgången. Blir kanske någon dag i vår, men det är väl tveksamt. Annars blir det till sommaren. Kommer sakna gänget som vanligt, de är ju mina extra brorsor. (som om jag inte hade 3 st redan). Ja förutom Elisabet som bara är världens härligaste person. Har bakat en kladdkaka som jag ska bjuda på här i eftermiddag sen, de bad ju så snällt grabbarna.

Om en vecka åker jag tillbaka till Södertälje, med mycket blandade känslor. Åh vad jag önskar att jag fick ha en av hundarna med mig upp. Men det kommer jag aldrig att få.

Känns skönt att börja det nya året utan omtentor iallafall, måste bara ta tag och göra klart min CADuppgift. Tappade suget där lite när de inte kunde öppna min fil. Men men.

Tillbaka till jobbet och ta sönder lite laddare.


Peace Out

Kommentarer
Postat av: Maria

Jätte fin blogg (love the name) :3

Jag har även även en blogg där jag recenserar olika böcker jag läst, kika gärna och kommentera också ;)



http://booksan.blogg.se/

2010-01-08 @ 15:48:09
URL: http://booksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0