Ut med det gamla

Nu har jag spenderat några timmar på att rensa i min gardrob. Har lagt ut en hel del på Tradera.
Bland annat en kavaj, två klänningar, acne jeans och lite annat smått och gott.


Cheap Monday kavaj


Klänning från Gina Tricot och Vila

Har helt enkelt tröttnat på kläderna, vissa saker har jag bara köpt och sen aldrig använt. Gå in och buda på tradera om ni vill. Sök på Kavaj Cheap Monday så kommer kavajen upp, och sen kan ni klicka vidare bland mina annonser. Mitt tradera namn är quaky.

Det är verkligen ett tips till er allihopa. Vissa kläder har man bara inte hjärta att slänga iväg, men man vet att man inte använder dem heller. Sälj dem, och köp dig något annat fint.

Tips för bra köp på Tradera
* Kolla upp säljarens betyg, så denna är trovärdig
* Buda med förstånd. Lägg ett maxbud och håll dig till det
* Sök bland märkeskläder. Ibland fyndar man riktigt bra saker.
* Allt är inte begagnat, mycket är nytt och säljes på grund av felköp. Allt går ju att tvätta också.



Shit vad dagen försvinner när man går upp kl halv 1. Nu är det snart mörkt. Hur ska jag kunna komma upp kl 7! imorgon bitti!

Kommentarer
Postat av: Nour

jag vill ha den svarta klänningen!!

2010-01-23 @ 20:28:51
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0