Welcome to my life

Som sagt, precis sett en jätte deprimerande film som gav en oerhörd tankeställare. Helt plötsligt känns ens egna problem inte lika stora längre.

Iallafall, jag är tillbaka i Södertälje. Var trevligt att få träffa alla igen, eller nästan alla. Här är några som inte har anlänt riktigt än. Tågresan hit gick fort, men väskorna var tunga och jag har blåsor på ena handen. Har fått höra kommentarer som "Vad du är stark flicka lilla" av två medelåldersmän. "Hjälp mig istället" tänkte jag men svarade istället "Haha, jag har inte mycket val, väskorna måste med". Till svars fick jag två leende.

Tidigare ikväll har jag hängt med Richard och några andra i huset. Kristin som är nyinflyttad kom över och hängde lite. Kul med nya ansikte. Sedan fick jag ett oerhört godissug, så jag var tvungen att köpa godis och leka lite i snön på vägen hem. Här är verkligen vackert.

Imorgon ska jag ut och fotografera, men först måste jag handla =S

Och nu ska jag gå och lägga mig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0