You're my inspiration

Lugn och stillsam dag. Sovit oroligt inatt, vaknade halv 7 och stor grät. Vet inte riktigt varför =S
Blev inte så tidig uppgång som jag hade tänkt, utan halv 12 gick jag upp ur sängen. Bjöd Nour på lite kaffe och snackade lite. Sen blev det Willys, sen gick jag en sväng på stan. Inte jätte intressant för er att veta.

Sitter och tittar lite på förkväll. Mia Törnblom gästade precis. Hon är verkligen en kvinna som inspirerar mig. Hon har skrivit böckerna: Självkänsla Nu, Mera Självkänsla och Så dumt. Mia arbetar som coach i personlig utveckling. Ingen gaggig gammal tant som berättar hur livet ska vara, utan en helt vanlig tjej som av ett misstag fastnade i drogmissbruk. I böckerna Självkänsla Nu och Mera Självkänsla berättar Mia om skillnaderna mellan självkänsla och självförtroende, och hur man kan hjälpa sig själv. Så dumt, handlar om Mias liv som drogmissbrukare och vägen därifrån. Inspirerande böcker.

Nu ska jag dricka lite glögg, blev lite över från i julas.


Mia törnblom

Mia Törnblom. (Bild från Samhällsbyggare.nu)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0