Det är något...

...något visst med just dig.

Varje dag försvinner ett liv, samtidigt som ett nytt föds på en annan plats
Varje dag krossas drömmar, samtidigt som nya stjärnor tänds på himmeln. 
Varje dag bryts löften, samtidigt som nya ges på ett annat håll.
Varje dag faller tårar, samtidigt som nya skratt lyser upp.
Varje dag går solen ner, samtidigt som solen går upp på andra sidan.
Mörka ögon, ljusa ögon - inuti är vi alla lika.

Livet är här och nu, om du inte tittar upp så missar du det.
Jag vet, det gör ont.
Men hur ont det än gör så tror jag att allt ont för med sig något gott.
Efter regn kommer solsken, var det någon som sa
och det är där jag vill vara, i solens sken tillsammans med dig.



Tillägnad alla som står mig nära. Faller ni, så faller jag.





Kommentarer
Postat av: Emelie

All kärlek till dig<3

2010-03-17 @ 14:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0