Fallen Angel

Egentligen vaknade jag kl 7 i morse och kände mig väldigt pigg och såg att solen strålade utanför. Jag borde gått upp, men sängen var för varm och skön. Nästa gång jag vaknade var klockan 9. Solen skiner fortfarande och de där två timmarna extra gjorde mig egentligen bara tröttare.

Igår fixade jag mitt nya pass, riktig surkärring som satt i kassan, vart är alla serviceminded people? Hon blev sur över att mina vinterkänger hade för hög sula. På vägen tillbaka kunde jag inte undvika att gå in på VeroModa som har byggt om och fräschat upp sina lokaler...Jag vet, jag får inte shoppa, men jag kunde inte låta blir. Inte när jag fick en tröja, ett linne och ett par leggins för 300 kr=) Legginsen är halvt bomull och halvt fuskskinn. Läckert! Ta bort snön så jag kan kombinera med ett par blommiga tygskor eller ett par söta pumps!

Den vackra morgonen ska snart förstöras av skolan, labb dessutom. Bläää. Jag ska snart sätta mig och förbereda den. Sen kommer resten av dagen att vigas åt projektarbete. Fan, jag har alldeles för mycket att göra och för mycket att tänka på. Jag vill ut och fotografera den vackra snön, innan den blir till slask igen. Men det hinns inte.

Vad har hänt med all min studiemotivation, vad hände med MVGbarnet liksom? Ja, jag vet att allt är svårare nu. Men hade jag bara pluggat lika mycket som då hade jag fått mycket bättre betyg.  Nä jag har helt enkelt för mycket att göra i livet, jobbigt att vara vuxen =S



Faller du så faller jag.

fallande ängel, ängel

(http://biobreak.files.wordpress.com/2009/10/fallen_angel_by_diegounspire.jpg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0