Har egentligen inget att skriva om

Det talas ofta om att leva i nuet. Det kan inte jag, jag kan inte leva utan att titta tillbaka på glada minnen och att blicka framåt åt trevliga saker som ska hända. Utan historia och framtid finns inte jag.


Snabbresume på det senaste som har hänt:



Hållftenta som gick åt skogen, projektarbete som gick dessto bättre


MIKA, konsert, annexet
MIKA konsert tillsammans med Izla, som var riktigt rolig



Grillning i solskenet, dagen efter snöade det igen



Skolstart, Johan visar sina talanger



Kommer snart börja skriva en annan blogg, ska skriva för en nöjestidning från Lund, Fresh Magazine. Ska bara komma på ett bra namn, samt knäppa några bilder. Ska bli kul och spännande=) Dock måste jag uppdatera betydligt oftare än vad jag gör nu. Men det ska nog gå bra=)

Snart påsk, delade meningar om det.
Snart Rom, det ska bli fantastiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0