Idag skiner solen

Idag skiner solen iallafall vilket gör att vissa saker känns bättre. Vet inte när jag somnade i natt, typ aldrig tror jag. Ändå vaknade jag vid 8 tiden och kände mig pigg. Drömt sådana konstiga saker i natt, inte för jag kommer ihåg dem just nu men ändå.

Idag väntas en heldag med bara studier, samt ett sektionsmöte ikväll vid 5 tiden. Har en sak att posta också, plus att jag ska försöka fixa mitt pass idag. Polisstationen ligger så himla långt bort bara! Ikväll blir det box med Kristin, Mattias och Frans. Det blir roligt.

Allting närmar sig, snart kan jag inte längre stoppa huvudet i sanden. Tenta ska skrivas, presentation ska hållas, faktum ska ses i vitögat....Pallar inte! Ta mig långt härifrån!

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0