Inside out

Blä...nu har jag sovit i 2½ timme. Ont i magen och mår illa, måste varit något jag åt till lunch. Promenaden i morse var jätte skön, det är så fint borta vid Maren där vid Scania. Sen har jag 1½ timme på mig inför skolan, så jag duschade länge sen sminkade mig och fixade håret. Fick flera komplimanger för håret idag=) Då blir man glad, speciellt när jag hade hållt på med det i 30 min är det kul att folk märker=)

Efter skolan gick jag en sväng på stan, eller jag skulle ju till polisstationen och hämta mitt pass. Ser ut som en översminkad fjortis på fotot men men=) men trillade in i några småbutiker på vägen och blev ordentligt vårinspirerad. Inhandlade en jätte fin duk på Hemtex, vit och rosablommig. På vägen tillbaka gick jag in på Second Handbutiken på Nygatan och gjorde många fynd. Bilder kommer senarenär jag pyntat upp allt. Älska att inreda och dekorera:) Borde få ha lite större att inreda dock. I sommar har jag ett helt hus att fixa till, får ju hjälpa pappa på traven lite=)

vårblomma, krokus


Längtar efter vårblommor och mer vårsol=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0