Rom

Dryg dag, alldeles för dryg. Det finns för många dryga personer runt om mig ibland som bara gör mig irriterad. Tur att jag har fått avreagera mig verbalt idag till trogna lyssnare:)

Mycket som suger just idag:
- Jag är jätte trött efter att ha sovit dåligt inatt
- Projektarbete som aldrig tar slut
- Torktumlare som inte fungerar
- Disk i mängder, som vanligt.
- Ont i magen, då jag ätit för mycket laktos idag
- Besserwissrar

Mycket som inte suger idag:
- Resa till Rom bokad
- Hjälpsamma vänner
- Roliga vänner
- Snön smälter
- Min mat idag, hemmagjord tonfiskröra
- Ny tvättade handdukar som luktar gott
- Att Nour snart kommer med nybakta muffins
- Grymt rolig helg

Neutralt:
Slask. Tecken för våren, men skor som blir blöta rätt igenom



Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0