What a day

Phuuu...nu börjar även denna dagen närma sig sitt slut, och imorgon är det fredag och det finns så otroligt många bra saker med det. Just nu sitter jag och ser ut över mitt som vanligt stökiga rum, jag ska städa, men jag finner inte riktigt orken. Speciellt eftersom jag vet att det kommer se likadant ut efter helgen.

Har gjort lite LCHF musli nu iallafall, dock blev den sådär. Gjorde nog för stor sats så det blev inte rostat direkt. Borde egentligen lägga in det i ugnen igen, får se om ja gör det senare ikväll.

 

LCHF musli Low carb high fat

Ingredienser:
1 dl blandade hackade nötter (mandel-, hassel-, val-, eller pinjenötter)
1 dl pumpakärnor
1 dl sesamfrö
1 dl linfrö
½ dl kokosflingor
½ dl rapsolja
1 dl vatten

Ugnen på 200 grader. Blanda ihop allt, häll i en långpanna eller ugnssäkerform och rosta i ugnen i 10 minuter.

Lycka till!


Nu blir det städning, sen blir det plugg igen. Redan jobbat 7 timmar i streck med projektet, men vi fick mycket gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0